Saturday, October 15

Weekends yang oh yeahh!

Oh yeah..
cuti takkan bermakna tanpa weekends yang ossome
kau tahu ossome tuh apa? bukan one-two-ossom.
tuh game bebudak
kemmonn,, tak amereka lah camni



okayhh,,
pagi tadi, macam biasa la hujung minggu aku tiap2 pagi dimulakan dengan joging.
yeah, jogging buat aku rasa hensem sihat. seriouusss

dan pagi nih, aku mengubah destinasi berjogging aku.
kalau selalu pepagi aku selalu pergi taman, tapi hari ni aku berjogging di puncak bukit.
yeah, tempat nih sunyi plus sunyi. memang ummpphh la kalau berjogging.
and dah nama pun kawasan bukit.. sejuk bhai aku cakap
seriousss

tapi lagi seriouss and ossome
bila dah letih berjogging, sampai rumah dapat Milo O Ais..
pehh,, memang ummpphh, ossome dan funtastik


Ohh yeaahhh...untuk kali pertamanya aku merasakan aku tak pancit. nih yang dikatakan ossome




-Sekian-

3 comments:

  1. tak payah ossome sangat laaaa..adoiii untungla cuti lama boleh jogging ! jangan duduk rumah membesarkan perot je douhhh :pp HAHA

    ReplyDelete
  2. peh, balik cfs nanti hang kurus aaa???

    ReplyDelete
  3. hahaha..meme dah kurus dahh..

    ReplyDelete