Tuesday, April 12

Cerite Gaming Realiti

oh yeahh..
kalau korang dah bace entry mengomik, kalau belum sile kelik!
mesti korang tau pasal addiction aku terhadap komik2 jepun.
dan kalau korang amek pedulik la kan,,
kebanyakan komik jepun yang tiptop ummphh ummphh ummphh memang akan diadaptasikan ke bentuk filem.termasuk la satu komik ni yang berjudul GANTZ. 




alrite.
cerite ni baru je keluar panggung dan aku masih lagi tak berkesempatan nak pegi nonton.
firstly keluar paper je pasal cite ni, huhh..dupdapdupdap la jantung aku.
mane taknye, eksaited kemain aku cakap.
versi filem punye aku tak boleh nak story bebanyak sebab takde review lagi

tapi sekarang aku nak story pasal versi komik
cerite die dah masok episode ke 300 lebih..
itupon aku rase baru nak warm up cerite die.WTF(Where's The Fun)..?
haha. mesti korang tak nak tau kan?tak ape,buat taktau je okeyh?
biar aku je story.
die punye sketch,,pehh ummphh ummphh ummphh la aku kate.
taknak detail lagi dah. memang sejibik macam manusia betul. okey aku tipu
pastu, the best part was this comic contains nudity,violence,and so on.
so obviously komik ni aku syorkan kat orang2 besa je.
budak2 TAK boleh bace. bikin akhlak rosak woo

cerite ni pasal peperangan antare makhluk asing dengan manusia
dilengkapi plak dengan senjate canggih manggih mak haiihhh
memang ummphh ummphh ummphh la aku habaq.
cerite ni pasal satu bola je yang boleh menghidupkan semule orang yang dah mati
lepas tu die(si mati) akan dipakse untuk meneruskan hidup dalam satu game ni
kire second chance la kan?tapi die(the dead) kene lawan dengan makhluk super asing.
kalau die dapat survive, and depends on berape banyak makhluk die dapat bunuh,
markah die akan up sampai la seratus markah, baru die dibebaskan.
hehh..kalau korang nak cube2 bace,,dipersilakan.
lagipon itu memang disarankan oleh kerajaan kite kan?
membaca itu amalan mulia.
hehehe..tapi cerite ni takde la mulia sangat.
18SG,18PL,18SX ngan 18and keatas





Ouhh..aku nak sangat pegi tengok cerite nih..!sesape nak temankan aku..pelissss






-Sekian-



No comments:

Post a Comment