Monday, April 4

Tuff* bukan Gemok

Alrite.
sejak due menjak nih, aku asyik sibuk dengan hal dunia jer. tiap2 hujung minggu memang tak duduk rumah la keje aku. dapat banyak invitation kot. kene la pegi kan. walaupon pegi perabiskan duit, still puas sebab dapat jumpe member2 lame. gather2 balik sesame membuatkan aku aku terpikir,'hehh..bile lagi la dapat kumpul macam ni lagi kan?memasing dah keje.lepas ni kompem susah nak jumpe lagi..' 

dan macam biasela,kalau dah berjumpe kawan lame tu..
member perempuan akan bercakap macam nih
wahh H*,,kau makin gemok laaa..hahaha..'cute' gile..!
yeahh..aku tau itu satu perli dari kaum hawa

dan member laki plak
pehh..kau buat ape doh?bapak TUFF badan kau..gile ah
aku ulang..TUFF

dua pendapat yang berbeza.kan?
aku tak pasti kenape kaum hawa tak boleh nak lari daripada perkataan gemok dan kurus.
bagaikan satu kewajipan dalam otak mereka untuk kelihatan kurus walaupun diorang dah kurus.
dan apa salahnya kalau gemok but still BMI diorang okey?kan?
tapi takpe,kawan aku cakap
Gemok itu bahagia.




Ouhh..kaum hawa memang suke dengki kat aku..





-Sekian-

4 comments:

  1. yes ,bmi aku okay ye harris
    dan gemok itu memang bahagia

    ReplyDelete
  2. ehhh..BMI aku pon okay errr..!!normal lagi..tapi pipi ni je haaa yg tak mau mau turun..

    ReplyDelete
  3. haha. gundut! tetap gundut jep..! hahahahahaha.

    ReplyDelete