Friday, April 8

Rezeki Kamess

woo yeahh..
semangat bhai aku nulis entry nih.
mane tak nye,,orang kate malam jumaat kan?
baru ade siket feel tuh.hoho

worite,
cerite die start lepas aku balik dari masjid lepas isyak,
sampai je rumah,aku nampak sebijik kete mazda terpacak depan rumah aku
bile mase plak ayah aku beli mende alah ni?kaya plak.??
masuk je rumah..
Taddaaaaaaa..!



Pakcik aku ade dekat dalam bilik.
yeahhh..PokWea aku. name panggilan aku dekat beliau.
wohooo..ini kompem2 la rezeki aku harini.
dan memang rezeki aku pon,,beliau hulur 3ratus sebab result SPM aku.
memang alhamdulillah la.

lepas tu plak,
aku dapat call dari member aku. ajak ngeteh.
aku ape lagi,start moto aku terus la pegi Kassa Cafe,
dan lagi sekali,
sampai2 je aku tgk pelayan tu hantar 2gelas Milo O Ais dekat member aku,
ape lagi,menyetan la aku dekat die.haha
ade ke nak minum milo banyak2 waktu camni?
siap nasi goreng lagi,perut hape die ni?
lepas 2-3 menet proses menipu,,
Taaddaaaaaa..!
Milo O Ais satu gelas percuma mai.haha

lepas 5-6 menet sembang2 kosong,
idea setan mai dah.''hai,,borak2 kosong jeke?takda makan2?''
zafran..''la,apsal tak cakap?hahh..order je ape yang kau nak..aku belanje.."
dan Taddaaaaa.....!
Nasi Goreng Pattaya panas satu mai.hahaha
sungguh bahagia aku camni.





Ouhh..best betul menyetan..haha..rezeki2..





-Sekian-

2 comments: