Saturday, April 9

Peranan aku;Kawan#1

mood; otak krem
entry kali ni adalah hasil daripada minda celaru aku.

oh yeahh.
pernahkah korang terpikir ape peranan korang sebagai kawan?
mesti pernah kan?
tapi sekali lalu jela.

aku pon jugak.
tengah sedap2 baring korek telinge sambil bace Reader Digest
tetibe satu vision masok otak aku.
memaparkan balik detik2 aku sebagai seorang kawan.
pehh..memang jahanam betul perangai aku dulu2.

1.tempat orang tak puas hati.


yeahh.mase aku form1 dulu,
mase sesi suai kenal dengan member2 baru,
aku telah pon membuat enemy baru.
first day sekolah dah ade enemy dah.
kire femes la jugak kan?
name minah nie ezzah.
tapi sekarang kitorang member.
die ni teman cari gadoh. terbaekkkk.


2.tempat orang cerite masalah


aku ni kire kaunselor jugak la.
bab2 menasihat orang ke jalan yang benar mahupun yang salah,
tapi kebanyakkan ke jalan yang tak diredhai la selalunye
memang aku pro belake.
lagi2 pasal cintan cintun.
celah jari je beb.kerek2*
okeyy.. itu aku tipu..aku tak pandai jiwang karat nihh


3.penDROP setia




yeahh..salah satu special ability aku
mendrop orang tak hengat dunia.
aku pon dah tak berape ingat berape jumlah mangse aktiviti pendropan aku
yang aku ingat mase sekolah lame, Syahmi sebab....tett..
dan si jibekk yang paling aku suke drop kaw2 punye



-to be bersambung-

No comments:

Post a Comment