Monday, April 11

My Boss My Hero

Uh Yeahh
di sini aku nak kongsi satu cite yang ummphh ummphh ummphh gile babeng dekat korang
aku rase memang ummphh ummphh ummphh gile gile bile nonton drama nih.
aku tau cerite ni dah berkurun ummphh ummphh ummphh lame dah
but still,kalau korang tengok..korang akan ummphh ummphh ummphh jugak macam aku..
tak percaye?sile mendolod cerite ni dimane mane..
aku jamin cerite die ummphh ummphh ummphh..
best wokk!


cerite ni ade due version
satu verse jepun dan satu lagi verse korea
aku dah tengok verse jepun punye
pehh..tiptop la aku habaq
gile babeng punye best

sebab ape aku story bende ni dekat entry nih?
haha..ceritenye,tadi(isnin-9.00malam) aku tengok cerite gemilang.TV3 punya.
ada satu scene yang buat aku gelak gile gelemen.
time Rizal datang nak amik exam hape kebende what so ever die tuh,
tetibe pak polisi datang mau nangkap die atas satu kes pembunuhan member Rizal,Johan
an then dengan tetibe,member classmate Rizal pon membackup die
pastu bla bla bla..
happy ending..
taddaa!

dalam My Boss My Hero plak,
hero die Sakaki Makio ialah anak kepade ketue geng kantou,kire gee hin hai san punye grup ah ni..
die bapak la budus plus lembap plus sengal gile.
bapak die masokkan die ke sekolah balik..
dan dari situ start la perjalanan die mengenali dunia ni balik.
pastu bla bla bla (sila tonton sendiri untuk tahu cerite die-BERBALOI)
sampai satu scene nih ade satu gang lain buat huru hare dekat sekolah sakaki,
tujuan die nak gaduh dengan sakaki ni jer.
pastu classmates sakaki ni turun la nak membackup sakaki nih..
dan taddaaa..!
it's not a happy ending after all
sedih gile kot.
nak tahu lagi lanjut?tonton sendiri.
memang ummphh ummphh ummph gile babeng aku habaq


and and and yang lagi ummphh ummphh ummphh gile ialah..
Heroin die..aragaki yui..die je sebab aku tengok cerite ni..
hehehe



Ouhh..this is really totally crap bulsit entry..takde idea..hoho








-Sekian-

1 comment: