Thursday, April 7

Masalah Dunie

Alrite.
setiap orang mesti ade masalah tersendiri kan?tak kisah la masalah dalaman ke,masalah dunia ke, hatta masalah "oh,makanan ni menggemukkan...tolakkkkk ke tepi okayyy..''
tapi,aku punye masalah''laa..apsal buku ni dekat sini plak?bukan dekat belah sini ke?yang sini dekat situ..bla..bla.. bla..'' yeahh..aku ade masalah dengan komik aku!haha.sile bace sini  kelik kelik!

kejadah??
disebabkan komik aku macam harem banyak,so aku letak je dekat rak sebelah katil aku.so,bile2 aku rase nak korek hidung sambil bace komik. dengan banggenye aku buat. hahaha. seriuss nikmat. rase oh yeahhh


tapi,
bile dah kumpul koleksi macam nih,
kompem2la ade yang gatal tangan nak pinjam tu,pinjam nih..
hehh..sepoil betul..
nak beli sendiri la..
pinjam2 aku punye buat hape?
dah tu,time pulang buat2 lewat plak
bile aku mintak,buat2 lupe.
bile komik aku rosak, buat2 muke sepal..takde mintak mahap.
apakah??


lepas ni kalo aku dengar ayat ni
''H* yang kacak lagi hemsem...nak pinjam komik kau buleyyyy..?''
haaa..amekkk!
ini aku bagi



Ouhh..rase macam perpustakaan komik plak aku rase..



-Sekian-

No comments:

Post a Comment