Saturday, March 5

Aku Bukan Kaki Wayang

Oh yeahhh..
sebenarnye aku tak suke pegi wayang nih..
tapi kalau pegi dengan member2 baru la best..
lagi ramai lagi hapening..
dan peningg...

pening nak keluar duit dari dompet
lagi2 tengah takde duit
pening nak beratur panjang2..
lagi2 kalau muvie best..
pening nak beratur panjang2..
nak beli popcorn ngan air..
pening nak menengok bebudak kapel buat maksiat depan mate..
memang fening...

aku rase tonton kat pc lagi best..
download je kowt..
biar la orang nak cakap
"ape kes,,tengok dekat wayang la feeling.."
yeahh..memang la feeling,,tapi kalau dah sengkek..?
nak feeling ape?


tapi,,
ade beberape movie je yang aku rase aku memang nak terjah wayang..
aku rase berbaloi kalau pergi tengok cite2 nih..
jadi,,dengan itu,,
aku kene siap duit awal2..
memang taknak miss cite nih..















see??
sume cite yang gempak2 je..
kalau ade cite lain yang best,,
aku akan pertimbangkan untuk pegi wayang..
tengok budget okey..




Ouhh..sape nak pegi wayang dengan aku nanti??jom2..aku belanje,,korang bayar okey?






-Sekian-

No comments:

Post a Comment