Wednesday, March 2

Mereke Sewel


Oh Yeahh..
aku tak menyesal duduk 1 tahun dengan diorang..
walaupun mule2 masok memang rase reluctant gile,,
tapi mase2 yang akhir sekali adelah yang terbaeekk..

Inila Dorm aku..tahun 2010 punye..
best weh dapat bebudak macam ni..



Dihuni oleh All Star Mereng punye budak,,
aku pown dah jadi mereng plus sewel duduk situ..
tapi seriouss,,berbaloi duduk dorm nih..
best giler!

hairul..ketue dorm
saleem si pervert

ayeep



mtd


raden

zaba orang tue

pojei d destroyer

gantung 

apek

syafiq


wanie d actor

penyu..ekk ekk

ammar

syamim renungg


okey..entry nie banyak gamba je..
kalo aku nak tulis,,memang lagi panjang la kan..
sebab banyak gile memori aku ngan bebudak sewel ni..
hahaha..



Ouhh..cube tengok dorm aku..ini la sewel!! macam haram bersih..tapi Best!!




-Sekian-

No comments:

Post a Comment