Friday, March 18

Mengovel

Oh yeahh..
dah tawu maksud mengomik kan??
so mesti korang tawu maksud mengovel plak..kan?
tak tau korang memang BOOSAN..
mengovel lebih dikenali sebagai bace novel..

Novel??
aku layan novel ke?
adekah aku tergolong dalam golongan2 mat2 jiwang karat?
F* itu semue..

aku layan okey..
tapi aku takdela jiwang karat..
mengalahkan orang bercinte punye jiwang..
persetan itu semue..
aku normel je..

semue bermule mase aku form2.
akak aku punye la rajen pinjam novel kawan2 die sampai 5-6 buku sekaligus..
gile ke hape die nak bace semue tuh..
aku pown try la bace2 kan..
maklumla,,zaman bercinta mase tuh..
nak jugak rase jiwang2..
tapi,,bile aku start bace je..
aku dah jatuh minat dekat novel..
ape lagi,,layan laa..

dan sejak dari tu,,
aku punye result peperiksaan untuk kertas BM adelah mengagumkan..
dari selalu dapat gred C,,kini dapat A..paling koman pon B..
no more C..bangge beb..

Bhangge Bhaii


tapi tu mase dulu la sebelum duduk asrama..
lepas duduk asrama,
kerje aku mencarut,mendrop orang,,
provok sane sini..dan resultnye,,
BM aku sangat2la hampehh..
tak pernah aku rase dapat A dekat TTJ..
menyesal tak habis..



Ouhh..harap2 la BM aku dapat A SPM nihh..cuak kebebehh aku..






-Sekian-

2 comments:

  1. bace novel tak semestiny jiwang okay. kliche jehh. ingat ayat novel tuu jiwang. xde mkne ny

    ReplyDelete
  2. Salah kerh untuk lelaki baca novel??I don't see the problem here..In fact, aku pun layan jerh novel-novel cinta jiwang karat nih..

    ReplyDelete