Saturday, March 5

A-B-C

Special Entry

Oh yeahh..
this entry is SPESIALLY untuk Cik Nurul Aimi
tu diaa..Nurul Aimi..



Okeyy..
mase form4 dulu,,sumpah..
aku langsung tak kenal die..
aku tawu name je,,itupown orang lain sebut2..
aku tak amek kesah pown..
diorang kate budak ni kiut giler...
seriauu beb..hehe

masok je form5,,
aku dapat satu kelas dengan die..
muke kerek je mule2..
aku duduk dekat belakang kelas,,die duduk depan cikgu..
kire konsentret ahh time belaja..
tapi,,


hahaha..kantoi..
nie la perangai die..
tido dalam kelas..satu geng dengan zaidi..
teruks kan??
die memang expert bab2 bende nih..
plus makan sorok2 time cikgu ngaja..
memang expertise die
tapi die baik..seriouss
kitorang jadi kawan mase dah tengah tahun
kalau nak bace blog die..kelik
AimiBanyakCerita
yana
okey..ni adek die..
seriouss kiut miut..kan?
tergode youu..




Ouhh..sape kenal mamat nih..kalau jumpe jangan tegur..sakit mental wehh



-Sekian-

3 comments:

  1. wahahahah .kantoi kantoi sudah .
    ngok ngek la kau .
    tq so much for the entry .

    ReplyDelete
  2. Hahahaha...kantoi Aimi..hahaha..kat studio time GC xnak pulak buat..

    ReplyDelete