Tuesday, March 15

Mengomik

Oh yeahh..
ape itu mengomik?
adekah ini salah satu istilah saintifik yang korang tak tahu??
apekah??

mase kecik2 dulu aku suke sangat conteng dinding rumah aku..
siap dapat cop tapak kaki kat perut oleh abang aku..
senak..tapi tak terase sangat la time tuh..
kecik lagi kan..?

mase berubah..
aku dah berenti melukis..
sehingge lukisan aku sekarang cume taraf bebudak..
tapi aku dah ade hobi baru,,mengomik!
yeah..membace komik atau mengomik..
aku start collect koleksi dari darjah 2 kot time tuh..
sampai la sekarang..
aku rase aku dah berbelanje hampir rm1000..
mau jugak menangis bile aku kire balik harge semue buku tuh..
tapi takpela..minat punye pasal kan?

macam ni la rak aku..tapi kebanyakan komik dah masuk kotak..

sekarang,,
aku dah tak perlu beli komik lagi,,
sebab dah ade komik online kot!
lagi up to date,plus tak payah keluar duit..
saving bhaii..
nie antare2 komik yang aku addict gile gaban


naruto..sape tak tawu die gile..kau tawu?


bleach..ingat dah tamat,,tapi bersambung lagi cite die..

gantz..cite ni 18SG and 18SX..layan..futuristik giler

one piece..dah masok chapter 600++..but still belom 70% cerite full die..?

fairy tail..layan..magik2 nihh..best tuu..hoho

soul eater..hahaha..cerite ni mau 2 ke 3 bulan sekali baru keluar..tapi still best..


dan itulah maksud mengomik..
ada paham??





Ouhh..harap2 la mangaka2 ni tak terkorban dalam tsunami kat jepun...kalau tak,,mengomik aku tergendale laa..!







-Sekian-

2 comments: