Wednesday, March 9

Serioussly 'Lame'

Al-kisah...
ini kisah minggu lepas..
aku tawu mungkin agak lame siket bagi aku
time semue budak baye aku dah ade lesen moto,,
aku baru nak amek ujian komputer..
bapak lame!!

lagi lame bile,,
aku memalukan diri sendiri..
dengan masalah pendengaran aku..
atau mungkin masalah memori aku..
aku dah la lembab.,
otak aku berape Gb je kapasiti..
nak simpan bebanyak memori memang tak cukup..
memang lame!!

tapi takpe la..
aku pakai duit gaji hasil dari titik peluh aku mase jadi kuli F&N dulu..
gaji masuk lambat,,
so lesen aku pown lambat la..
ini tidak lame..
hiasan

kisah bermule bile aku pergi daftar nak amek ujian komputer
2minggu lalu...
''bang,,bile kosong??nak daftar ujian komputer nih..''
''minggu nie da full..selase depan kosong..isi borang nihh..''
''ouhh..yeke?okey2..''
''minggu depan datang pukul due....bla..bla..bla..''

minggu lepas..
seperti yang dijanjikan..
aku datang la pukul 12 tengahhari..
pastu brader tu cakap,,
''ehh..pukul 2,,bukan pukul 12..lepas nie datang balik,,pegi bace buku dulu..''
?????????????????

oleh kerane rase sebal menebal dekat muke aku,,
aku cepat2 blah dengan muke selambe..
oleh kerane aku berfikiran postif..
aku bermuhasabah diri..
aku sala dengar perkataan 'due' dengan 'duebelas' ke??
ke otak aku gagal berfungsi seperti normel??
serioussly lame!!



Ouhh...apalah malang nasib aku..huhu





-Sekian-

No comments:

Post a Comment