Monday, February 14

15 Februari

15 Februari...
esok genap setahun aku pegang title Mr.Solo
bermakne dah 12 bulan aku tak contact dengan Si Dia
walaupun kadang2 Si Dia ade try contact aku..



Tapi,,
bukan itu yang aku nak kongsi kat entry nih..
esok adalah hari yang paling mulia..
15 Februari esok bersamaan dengan 12 Rabiul Awal..
12 Rabiul Awal ada apa??
esok ialah hari MAULUD NABI..
yakni hari kelahiran junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W
Alhamdulillah..
aku lahir sebagai seorang islam,
mempunyai ibubapa beragama islam,
ini adalah hasil daripada usaha yang telah dilakukan oleh Baginda S.A.W
iaitu menyampaikan dakwah..

sehubungan itu,,
esok seharusnya kita bergembira demi memperingati hari kelahiran Baginda S.A.W
perbanyakkanlah salawat ke atas Baginda S.A.W..
sebagai cara kita memperingati Baginda S.A.W






                  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ








-sekian-

2 comments: