Sunday, February 13

Medium Luahan Perasaan




Yeahh..
Dunia Blog..
aku pown tak tawu macam mane aku boleh terjebak dengan dunia pemblog-an nihh..
aku pown tanyela kawan2 blog aku,,
ape sebab diorang buat blog kan..
diorang cakap;
"Dah boring la ngadap Fesbuk hari2"
"Ohh,,aku buat suke2 je"
"Ehh,,suka hati aku la,,kaw sebok pehal??"
"Nak kongsi hobi aku"
"Tempat aku nak luahkan perasaan lahh"
......



Luahan perasaan??
yeahh,,ada betul jugak..
manusia hari ni susah nak percaye siket..
kebanyakan memang pandai berpure2..
ade yang suka tikam belakang,,
ade yang depan cite lain,belakang cite lain..
jadi memang tak salahla kalau diorang nak buat blog kan??
natijahnye,,suke hati diorang la kan..
terpulang pade masing2 punye pandangan..
aku bace je blog diorang..
hahaha



ouhh,,aku punye sebab adelah yang First skali..aku la tu
hehehe




-sekian

No comments:

Post a Comment