Thursday, February 17

Bile Sudah Besar



Oh Yeahh..
kalau mase kecik dulu2,,
semak samun macam ni agak bilis bagi aku..
aku redah je..takde siket pown rase geli..
apetah lagi rase miang..


Oh Yeahh..
kalau mase kecik dulu2,,
pokok macam nie kacang je bagi aku..
paling koman pown 2-3 minit untuk sampai ke puncak..
gayat pown aku tak kenal time tuh..
......



Tapi bile dah besar2 ni,,
aku sudah tak kenal ape erti "Bantai Jerr"
aku jadi lembik,lemah,penakut..
belakang rumah aku ade satu pokok nangke..manis
petang tadi mak aku suroh aku pegi amek buah nangke yang dah masak
pehh..buah yang masak tu ade dekat atas..
memang kene panjat la jawabnye..
lepas setel amek buah nangke tuh,,
badan aku miang2..and ade kerengge merayap kat dalam baju aku..
aku sangat eeuuuu...hahaha
geli dol..
cepat2 aku pegi mandi..
baru aku tahu yang aku nie lembik..dan itu sangat sepoil...


Ouhh...bestnye la jadik budak2 macam dulu2..



-Sekian-

No comments:

Post a Comment