Saturday, February 12

kehidupan lalu

ini entry aku yang ke4


maaf ler..nie je gamba yg 'okay' aku jumpe siap dengan model die..hahaha


ini la bekas sekolah aku..
SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TUANKU JA'AFAR
beralamatkan ampangan,seremban berlokasi negeri sembilan,,
aku mule menapakkan kaki pade bulan dua tahun 2009 sebagai pelajar first intake..

yeah,,
rata2 pelajar yang datang sini bukan calang2 woii..
semue kalau boleh nak yang straight A's je PMR diorang..
kire nak jage stenderd la kononnye..
ape yang aku boleh cite kat sini
tahun first study kat sini memang tak ngam ngan aku..
nak sesuaikan suasane bagai,ikut jadual asrama,makes new friend,
n macam2 lagi la..
senang cite..TAK NGAM..


pehh..
tapi kire okey la..
masok sekolah hebat nie,,pesaing pown memang hebat jugak la..
kire tercabar la jugak kalau dulu dekat sekolah lame asyek top20 je..riak2
banyak jugak la aku belajar kat sekolah ni..
mule2 masok memang rase tiap2 minggu nak balik rumah,
tapi dah lame stay kat asrama tuh..bahagia je..
bak kate bebudak nih...
''untunnggggg laaaaa''



hahahaha


-sekian-

No comments:

Post a Comment