Friday, February 11

saleem-part dua

Ini adalah kisah benar....


pade pagi tu,,waktu rehat tak silap aku,,

"perhatian,,kepade pelajar yang berminat nak jadi deejay radio sekolah dan feymes macam saye,,
sile hadirkan diri anda di bilik radio pade waktu..bla..bla..bla...sekian"
lebih kurang macam tula pengumuman tersebut..
aku kurang pasti same ade pengumuman tu nak promote jawatan deejay tu atau promote beliau..
tapi aku pasti yang aku mesti nak try..

then,,aku pergi la sesorang..
aku di interview oleh sorang brader and sorang sister...
tengah sedap sembang bisnes,,brader tu cakap
"hoyy,,baru aku perasan,,muke kaw macam SALEEM la.."
aku"huh??" brader tu reply "cube kaw nyanyi lagu die..bunga emas.."
aku pown taram arr..
lagi tekezut,,die cakap "okey,,pass..tahniah..kaw berjaye"
pehh...ahaha..macam tu je audition die??


maka,,dari insiden tu,,
orang stat panggil aku SALEEM daripade panggil realname aku
aku pown xkesa..

SALEEM pown SALEEM laa...



sekian,,


No comments:

Post a Comment