Tuesday, February 22

Aku Suke!

Okeyy..
cube tengok gamba nih..
aku memang dah pasang cite2 nak ade rambut macam nie!

AFRO!!
setail bhaiii...
aku memang minat gile2 ahh..
tapi sayang,,kondisi rambut tak membenarkan aku untuk mempunyai rambut macam tu..
rambut aku stail lurus,tapi kembang siket2 plus tak terurus..

memang hobi aku pown untuk tidak pakai sikat..hohoho...
selalu aku pakai jari jer..ikut iklan rejoice tuhh..

"Pakai Jari Pown Boleh"

dan memang terbukti berkesan kat rambut aku..
selame 2tahun kat TTJ aku tak pakai sikat kalau nak pegi sekolah
aku pakai jari jer tarik rambut ke belakang..
dan dari situ Cikgu Juhaida panggil aku Shah Rukh Khan..hahahaha
so,,memang banyak le name sidename aku..

Tapi masok form5,,
rambut aku jadi stail 80's macam The Beatles..

Pehh..memang merimaskan ade rambut panjang nih..
mandi jer,,mesty nak kene cucuk mate dek rambut yang panjang tuh..
Then, lepas tu aku jadi botak..
ikut stail Wesley Sneijder..
pemain bola sepak Belanda nih..
lagi Setail...!

kalau botak takde stail memang da kene bahan la ngan budak asrama,,
tapi sebab stail mamat nih la aku punye kepale di puji..
hohoho..bangge beb..
selalu sape yang botak memang kene kutuk habis la..

tapi,,tu mase dekat asrama..
sekarang aku punye rambut stail hape pown aku tak pasti..
nampak macam berserabut gile siap mak aku cakap macam duduk dekat dalam hutan..
aku tak kesah,,yang penting  AKU SUKE!





Ouhh..aku sekarang dalam proses nak rambut macam die..!SERABUT SETAIL!!hahaha..hensem enn pelakon Step Up nih??




-Sekian-

No comments:

Post a Comment