Saturday, February 26

Hostelite Ghost Stories

"setiap asrama ade kisah seram sendiri..Dan..ini adalah kisah benar.... dan memang tidak seram"



Story #2
mangsa; aku jugak
gangguan; flush tandas

Okey
cerite ni berkisarkan mase minggu2 pertame aku dekat asrama jugak..
ini adalah pengalaman kedue aku kene ganggu..
aku pasti ramai yang pernah kene jugak..
tapi mungkin lain siket jer dengan cerite aku..


Hari itu jumaat..
Malam tu,,
time bebudak dorm tengah layan buku,,
aku pegi join senior2 pegi tgk megamovie dekat bilik tv..
tah cite ape time tu aku pown tak ingat..
lepas abes cite tu,aku pegi la balik dorm..
budak lain dah bantai layan bantal time..
nyenyak siod..

aku dapat call dari Si Die,
time tu dah pukul 1.30 pagi kowt..
malam tu bulan mengambang..lawa..series..
kitorang pown sembang2 la..
aku amek port baek punye dekat beranda depan tandas sesorang..
awek punye pasal kan?hoho
abes je call,,da pukul 3 pagi..
aku decide nak pegi tido la time tu..
sebelum tido kene la pegi tandas enn?
lepas ehem,aku pown flush la toilet yang aku pakai..


tapi,,yang peliknye..toilet yang hujung pulak bunyik flush..
dan waktu tu aku la sesorangnye penggune tandas time tuh..
memang takde orang lain yang masok keluar sebab aku guard depan tandas dari awal..
oleh sebab otak aku da terpiker laen2,,
maka aku pown pecut la lari masok dorm dan loncat kat katil aku..
tak payah pakai tangge beb..
amazing..
bile aku cite kat bebudak lain..diorang cakap ''elehh..da biase la''
tapi aku mane biase..




Ouhh..kalaula kepale nih tetibe keluar dari mangkuk tandas,,memang shit ahh..haha




-Sekian-

No comments:

Post a Comment