Sunday, February 27

Pain iN The Ass

Oh Yeahh...
aku dah naik pening dengan frenlist kat fesbuk aku..
kalau aku bukak balik,,
aku rase ade la dalam 100++ 'kawan' yang aku tak kenal..
seriouss..
aku pown tak tawu macam mane diorang boleh ade dalam list kawan2 aku..


dan lagi memerengkan otak aku bile satu insiden berlaku..
lebih kurang macam nie..

X; wehh,,sial...bile nak upload gamba tuh?
aku; watdefak?kaw siape??
X; ouhh..sory2..sala orang..ingat member aku tadi..name lebeh kurang je..
aku; apekah(neraka)..??

dan aku memang pening bile nak cari kawan kat IM list tu..
penuh!!sesak dan lebih2 lagi..
aku tak kenal sangat 'kawan' aku tuh..
macammane aku boleh approve diorang?
adekah aku sudah mereng??


Ouhh..kalau2 kaw jumpe aku kat dalam facebook TOLONG la add aku okey??terimas







-Sekian-

No comments:

Post a Comment