Saturday, February 12

Buruan Kerja!-part dua

this is another story of truth...




siape yang tak happykan kalau kerje yang datang cari kite??
bagi aku,,rezeki tak datang bergolek,,
kite mesti kena ada usaha untuk dapat something kan??
tapi,,aku dalam dilema apebile dapat tawaran kerja ni..
dah la datang free2 je..

The Problem is,,
kawan bapak aku yang offer..
takkan la aku nak tolak offer ni?
ape pulak pakcik tu cakap enn??
siap datang rumah aku lagi jumpe bapak aku pasal bende ni..
hadoiii..pening2..
lagi problemnye adelah,,
bila aku rase aku tak mampu nak kerja lame kat situ..
bila aku rase bosan untuk kerja lelame dekat situ..
bila aku rase tertekan untuk bekerja kerana terpaksa
dan,,
bila aku rase serba salah nak mintak berhenti kat pakcik tu..

maka,,
sekarang aku berada di dalam situasi yang boleh mengkucar kacirkan kehidupan aku..
aku tengah kebuntuan untuk mencari jalan penyelesaiaan
yang ada depan aku sekarang adalah,,,



terima atau tolak


No comments:

Post a Comment